Римівки у процесі навчання творчому письму на
початковому ступені вивчення іноземної мови
- засіб формування мультилінгвальної особистості
The
more a man writes, the more he
can write.
William Hazlitt
William Hazlitt
Чим
більше людина пише, тим більше вона може написати.
Вільям Хезлітт,
англійський письменник-мораліст
Письмо
як вид навчальної діяльності в умовах розвитку сучасної школи і важливості лінгвістичної
освіти загалом набуває нового змісту. Цей мовленнєвий вид діяльності стає не
просто засобом навчання мови, але й однією з цілей мовної компетентності.
Сьогодні,
коли володіння англійською мовою стає важливим фактором освіченості загалом, вміння
писати іноземною мовою важливе кожній освіченій людині. Тому зрозуміло, що вчителю-практику важливо закласти основу
правильного письма ще на початковому ступені шкільного навчання, а саме – у
початковій школі. Див.детальніше
Опис досвіду роботиПрезентація досвіду роботи
Майстер-клас
(Творча особистість – бажаний результат навчально-виховного процесу, успішність якого залежить від майстерності учителя. Пропоную власний логарифм написання римівок.)
Прекрасна робота! Ви - справжній професіонал!
ВідповістиВидалити