Досвід автора


Римівки у процесі навчання творчому письму на початковому ступені вивчення іноземної мови  - засіб формування мультилінгвальної  особистості

The more a man writes, the more he can write.
William Hazlitt
Чим більше людина пише, тим більше вона може написати.
Вільям Хезлітт,
англійський письменник-мораліст

        Письмо як вид навчальної діяльності в умовах розвитку сучасної школи і важливості лінгвістичної освіти загалом набуває нового змісту. Цей мовленнєвий вид діяльності стає не просто засобом навчання мови, але й однією з  цілей мовної компетентності.
          Сьогодні, коли володіння англійською мовою стає важливим фактором освіченості загалом, вміння писати іноземною мовою важливе кожній освіченій людині. Тому зрозуміло, що  вчителю-практику важливо закласти основу правильного письма ще на початковому ступені шкільного навчання, а саме – у початковій школі.  Див.детальніше
Опис досвіду роботи

Презентація досвіду роботи

Майстер-клас
(Творча особистість – бажаний результат навчально-виховного процесу, успішність якого залежить від майстерності учителя.  Пропоную власний логарифм написання римівок.)
   


1 коментар: