Участь у шкільному
методичному об'єднанні:
1. Доповідь на тему:
«Становлення і практичне втілення полікультурної компетенції на уроках
іноземної мови в початковій школі», 2012 р.
2. Проблема реалізації
інтеркультурної компетенції на уроках іноземної мови у початковій школі.
Фрагмент уроку у 2 класі на тему: «Шкільне життя», 2012 р.
3. Реферат на тему: «Прийоми
формування та розвитку творчого ініціативного мовлення учнів», 2013 р.
4. Доповідь на тему:
«Труднощі у навчанні писемного мовлення у п’ятому класі у контексті нової
Навчальної Програми та Державного Стандарту», 2013 р.
5. Виступ на тему:
«Українознавство на уроках англійської мови у початковій школі», 2013 р.
6. З досвіду роботи:
«Ефективні методи і форми роботи на уроках англійської мови у 1-му класі», 2014
р.
7. Пошуково-дослідницька
робота на тему: «Нові підходи у навчанні
творчому письму на початковому ступені вивчення іноземної мови», 2014 р.
Участь у міському
семінарі «Школа молодого вчителя»
Провела відкритий урок у 6-му
класі на тему: «Одяг», 2004 р.
Участь у педагогічному
ярмарку – 2014 р.
Альбом «Римування, як засіб
формування творчого мислення на
початковому ступені вивчення іноземної мови». - Методична розробка
уроку у 3 класі з теми “Пори Року”, альбом творчих дитячих робіт.
Участь у міській
творчій групі "
Творче письмо і розвиток особистості вчителя"
Участь у шкільному методичному об'єднанні:
1. Доповідь на тему:
«Становлення і практичне втілення полікультурної компетенції на уроках
іноземної мови в початковій школі», 2012 р.
2. Проблема реалізації
інтеркультурної компетенції на уроках іноземної мови у початковій школі.
Фрагмент уроку у 2 класі на тему: «Шкільне життя», 2012 р.
3. Реферат на тему: «Прийоми
формування та розвитку творчого ініціативного мовлення учнів», 2013 р.
4. Доповідь на тему:
«Труднощі у навчанні писемного мовлення у п’ятому класі у контексті нової
Навчальної Програми та Державного Стандарту», 2013 р.
5. Виступ на тему:
«Українознавство на уроках англійської мови у початковій школі», 2013 р.
6. З досвіду роботи:
«Ефективні методи і форми роботи на уроках англійської мови у 1-му класі», 2014
р.
7. Пошуково-дослідницька
робота на тему: «Нові підходи у навчанні
творчому письму на початковому ступені вивчення іноземної мови», 2014 р.
Участь у міському
семінарі «Школа молодого вчителя»
Провела відкритий урок у 6-му
класі на тему: «Одяг», 2004 р.
Участь у педагогічному
ярмарку – 2014 р.
Альбом «Римування, як засіб
формування творчого мислення на
початковому ступені вивчення іноземної мови». - Методична розробка
уроку у 3 класі з теми “Пори Року”, альбом творчих дитячих робіт.
”Римування як засіб формування творчого мислення на
початковому етапі навчання іноземної мови”
”Римування як засіб формування творчого мислення на
початковому етапі навчання іноземної мови”
Нові підходи у навчанні творчого письма в умовах соціалізації навчання
•Розвиток
творчих здібностей необхідно розпочинати з ранніх років,
враховуючи
наявні нахили дитини. У дитячому віці учень більше здібний
до
творчості, тому що на нього не впливають різного виду стереотипи.
•Створення
в класі творчої, доброзичливої, сприятливої, емоційної
атмосфери,
заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини.
•Орієнтація
на формування і розвиток творчої і пізнавальної активності
дитини.
•Перенесення
акценту з усякого роду вправ на творчу розумову діяльність
учнів.
•Підключення
ігрових та музичних компонентів, елементів драматизації з
метою створення творчої атмосфери.
Головне в роботі кожного вчителя - це прагнення до того, щоб процес навчання перетворився з монотонного механічного відтворення матеріалу в творчий пошук.
Початковим
етапом навчання творчого письма є написання римівок.
Римівка– це визначена група рим, які мають постійну
форму, базуються на співзвучності на ритмічних особливостях і закінченнях.
Переваги римівок
•легко запам ятовуються і надовго відкладаються в пам яті;
•можуть використовуватися як елементи різних
ігор;
•використовуються для тренування навиків вимови
звуків;
•застосовуються для проведення фізкультхвилинок;
•роблять урок різноманітним і цікавим.
Методичні цілі римівок:
•тренування навиків вимови;
•введення і активізація лексичних
одиниць;
•тренування і закріплення
граматичного матеріалу;
•навчання читання;
•навчання дітей виражати свої думки,
показати себе і свій голос.
Саме
створення поезії пропонує унікальний спосіб дитині представити свої думки.
Пишучи вірш, вони можуть грати зі словами, римуючи їх, створювати образи і
виражати свої ідеї лише у декількох словах.
Вірші можуть впливати на інтелект, емоції дитини та її образно-художню
пам'ять, сприяти естетичному вихованню дітей
.
Творче письмо навчає дітей виражати свої думки на папері
Написання віршів на початковому етапі навчання – це
короткі, жартівливі про природу, тварин і т.д. римівки типу АВАВ. Наприклад:
I have got a doll, (A)
I have got a plane. (B)
I have got a ball, (A)
I have got a train. (B)
Логарифм написання римівки:
•Малюнки як теми римівок;
•Створення ігрової ситуації;
•Вимовляння і підбір слів, які римуються;
•Розміщення римованих слів у кліше римівки;
•Декламування віршів.
Методична розробка уроку у 3 класі
“We Can Write
Rhymes About Seasons”
Тема: “Пори року”
Learning
Objectives:(мета)
-to revise and practise vocabulary related to the topic
‘Seasons’,(активізувати лексичний матеріал по
темі)
-to stimulate and teach students to write
rhymes,
-to practise creative writing skills, (тренувати
навички
творчого письма)
- to contribute to the development of the
students’
memory
and imaginations. (
розвивати пам’ять і
уяву
учнів).
Accessories:(обладнання) season pictures
(
ілюстрації “Пори року”) , multimedia presentation
‘Seasons’(a
song)(мультимедійна
презентація:дод.1)
,students’ drawings ‘My
favourite Season’(малюнки учнів “Моя улюблена
пора року”),word-сards(картки-
кліше,HO2(дод.2),HO3(дод.3,HO4(дод.4),HO5
(дод.5), computer, Poetry Box(поетична
скринька),релаксаційний
ролик (дод.6), Альбсм
поезій (дод.7).
Lesson Outline
I Introduction
1. Greeting
T: -Hello,
my dear friends! Nice to see you!
Welcome
to our English lesson again! Today I invite
you to
the Poetry Room. All of you like reading
poems
but today you are real poets and poetesses and
we are
going to write own poems together. So,
welcome
to the Magic World of Poetry!
I
think you are fine today. That’s why it’s necessary
to
recollect the rhyme which helps you to feel good
everywhere:
Students: I’m a pupil,
I’m a good pupil,
I’m a clever pupil,
I’m a talented pupil,
I’m a fantastic pupil,
I’m going to be the best pupil in the world
.(To organize
the class)
2. Warming-up
T:-The
homework was to draw your favourite seasons. Look at your pictures
and say what seasons you like.
- What colour are they and why?
-What are your seasons like?
-What do you like to do in your favourite season?
-What do you enjoy?
-And how do you feel?
3.Working out the topic
T:-So,
what are we going to write our rhymes
about?
Ss:-About
our favourite seasons.
T:-You
are right .By the end of the lesson you
will
be able to write your own rhymes and recite
them.
II
Main part
1.Stimulating and working out the titles of the
rhymes (мотивація)
T:-All
the seasons are so colourful, you can have a lot
of
funs and you are happy. What do you usually do
when
you are really happy? Of course, we sing. Let’s
sing a
song about seasons and think how we can name
our
rhymes.
Multimedia Presentation (дод.1)
(Students are singing)
Slide #1 Spring is green,
Slide #2 Summer is
bright,
Slide #3 Autumn is
yellow,
Slide
#4 Winter is white.
Підбір
заголовків римівкам:
T:-Do
you like the song? It is magic. It can help
you to start your rhymes. What should we start
from?
Ss:-We
need the titles.
T:-What
are the best titles for the rhymes? Make
up
your titles using the words:
Spring Summer
Autumn Winter My
Song
Ss :- My Spring Song
-My
Summer Song
-My Autumn Song
-My Winter Song
2. Working out the rhyming words
робота над римуванням слів
(пошук слів з Поетичної скриньки)
T :- I
know a secret how to write a rhyme. Do you
know what it is? (Ss….)
T :-
The secret is in the Poetry Box? What are
there
in it?
Ss: -
Words!
T:-
The Magic Words! Try to guess which words
are there in the box? (Ss are answering.)
-Let’s
open the Box and read the words. Stick
them
on the blackboard in two columns:
Розташування
слів за категоріями
Describing Words Actions, Things
(слова, що описують) ( назви
предметів, дій )
Green
bird
Bright dance
Yellow long night
White flower
Red dream
Fine sing
Nice smile
Clean fly a kite
Rhyme Round “Clapping Game”
Гра “У колі з м`ячем” (діти плескають у долоні, коли чують слова, які римуються).
T: -
Are the words magic? (Ss:- No, they aren’t.)
T: -
Let’s do magic like this: green-sing. These
are
rhyming words. So they are magic. Listen and
clap your hands when you hear rhyming words.
З`єднання пар слів, які римуються, і розташування
їх на дошці.
T:-Find
and match other rhyming words.
(Students
are matching rhyming words and replacing on the blackboard.)
Bright-fly a kite yellow-flower
white-long night
Red-bird
fine-smile nice-dance
clean-dream green-sing
3. Writing rhymes
(написання римівок)
Релаксаційний ролик-дод.6 (діти слухають і продумують написання поезій)
Підбір пар римованих слів до поезій про улюблені пори року на основі чотирирядкових схем-кліше .
T: -
Now have the models of
rhymes(HO1,HO2,HO3,HO4-схеми-кліше-
дод.2,дод.3,дод.4,дод.5) and complete them
with
the best rhyming words about your seasons
like
this:
Spring is green,
Spring is nice.
I
want to sing,
I
want to dance.
(Students are writing.)
4. Reciting rhymes
Декламування власних поезій.
III Conclusions
Заключна частина уроку
Заключна частина уроку
1.Assignment (Домашнє завдання)
T: -
Your homework is to write 3 rhymes about
other
seasons.
2. Assessment (Оцінки та рефлексія)
T :-
You are great today! Your rhymes are
fantastic!
We are going to make our Poetry
Album. (Ми збираємося упорядкувати
альбом
поезій про пори року-Дод.7)
-Do you like your rhymes? Whose
ones are the best?
Альбом
поезій
(Творчі роботи
учнів)
We Like Seasons
Winter Song
Winter Song
Winter is white,
Winter is clean.
I have the long night,
And I can dream.
Winter is clean,
Winter is nice.
I have the dream,
And I can dance.
Spring Songs
Spring is green,
Spring is bright.
I want to dream,
I want to fly a kite.
Spring
is green,
Spring is nice.
I want to sing,
I want to dance.
Summer
Songs
Summer is green,
Summer is fine.
I like to sing,
I like to smile.
Summer is green,
Summer is clean.
I like to dream,
I like to sing.
Summer is bright,
Summer is nice.
I like to fly a kite,
I like to dance.
Autumn Songs
Autumn is yellow,
Autumn is red.
I enjoy the flower,
I enjoy the bird.
Autumn is bright,
Autumn is fine.
I enjoy the night,
I enjoy the smile.
Використані
на уроці мультимедійна
презентація та релаксаційні відеоролики
створені і
розміщені на сайтах:
•portall.zp.ua
•www.youtube.com
•Music.nur.kz
•Viki.rdf.ru
класні малюнки
ВідповістиВидалитио мої однокласнмкм ще маленькі не впізнати
ВідповістиВидалити