неділю, 25 жовтня 2015 р.



How Many Languages You Know, so Many Times You Are a Man!

Welcome to my Blog!
Рада Вас вітати на своєму блозі!
Сподіваюся, Ви знайдете собі багато цікавої і корисної інформації.

Ми навчаємося не для школи, а для життя!
Сенека Молодший




Школа – домівка, в якій ми живемо!


Учитель-професія від Бога, усі інші професіївід учителя!  
Давня приказка

 «Скільки мов ти знаєш, стільки разів тилюдина!»-

говорить відоме англійське прислів’я, яке ще у шкільні роки надихнуло мене на вибір майбутньої професії. Прагнення до всього нового, незвіданого, намагання зрозуміти людей інших культур і просто відчути себе ще однією людиною, спонукало до вивчення іноземної мови, а ще більше, передавати свої знання іншим, і це не що інше, як стати Вчителем. Хіба може бути щось прекрасніше у світі, ніж відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути, стати будівником свого життя і допомогти сформувати своє «Я»?


Я щаслива людина і вчитель. Мої мрії здійснюються кожного дня в моїх дітях!
 Вони в мене - найкращі!  Погляньте самі, які вони талановиті.












8 коментарів:

  1. Дякую Вам за приємні враження.Дуже цікава сторінка.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікаве і доступне викладення матеріалу. Мені сподобалося!

    ВідповістиВидалити
  3. Прекрасний блог! Титанічна робота! Взяла для себе багато корисного. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, що поділились досвідом.

    ВідповістиВидалити
  5. Прекрасні матеріали. Оригінальні розробки. Професійно!

    ВідповістиВидалити
  6. Вдячність за корисні і цікаві матеріали. наснаги уподальшій праці!

    ВідповістиВидалити